CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 6 november 2010

Efteling

Een van de dingen die ik in mijn herfstvakantie heb gedaan is een dagje Efteling.
Het was alweer een paar jaar geleden dat ik er geweest was, dus er was genoeg nieuws te zien en te doen.
Helaas had 'Joris en de draak' die dag (weer) een storing, maar dat was in het begin met 'De Vliegende Hollander' ook en die draait nu wel goed.
Daar ben ik dus wel in geweest en die is echt geweldig!


We (mijn moeder, 2 nichtjes en een vriend van mijn ene nichtje) zijn ook het sprookjesbos in gelopen.
Ik was zeer onder de indruk van 'Het meisje met de zwavelstokjes'; dat is zo mooi gemaakt!
En het andere waar ik helemaal weg van was is de Sprookjesboom. Geweldig hoe dat hele gezicht beweegt wanneer hij aan het vertellen is!
Ik heb een tijdje op mijn knieën ervoor gezeten om hem eens rustig te bekijken en op de foto te zetten zonder allerlei andere mensen er op!


One of the things I did during my fall-break was going to the Efteling, an amusementpark here in the Netherlands.
It has a great fairy tale-park and it also has rollercoasters and other rides. (You can read more about it here.)
It had been a few years since I last went there, so there were some new things for me to see.


One of the fairy tales they have there is 'Little Matchbox Girl' by Hans Christian Andersen. It's so beautiful!
The other thing I totally loved was this fairy tale-tree. It tells stories and while it's doing that it actually moves his mouth. But not just his mouth, his whole face moves. So awesome!
I sat down in front of it for a while to check it out and to also take some photos without other people in it.




Bedankt voor je bezoek! ~ Thanks for visiting!

 

0 reacties: