CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 18 november 2010

stofzuiger? ~ Vacuum cleaner?

Laatste LO over de Hassan II moskee.
Er was binnen foto's aan het maken en zag toen opeens deze stofzuiger staan.
Daar moest ik natuurlijk een foto van maken!


Met deze LO doe ik mee aan de challenge van The Scraproomblog van deze week.
~
Last LO about the Hassan II mosk.
I was taking photos inside and all of a sudden saw this vacuum cleaner.
Of course I had to take a photo!


With this LO I'm entering this weeks challenge over at The Scraproomblog.


Recipe:
  • Cardstock: Bazzill
  • DP & die-cut: My Minds Eye - AndreaVictoria
  • Photo-overlay: My Minds Eye - Bohemia
  • Rub-ons: Making Memories - Heidi
  • Embroidery floss (black) & black pen: from stash


Bedankt voor je bezoek! ~ Thanks for visiting!

 

1 reacties:

Anoniem zei

Hoi Arianne,

Ik heb je een tijd geleden bij Akkefietje gezien. Was erg benieuwd naar je site en je foto's van Marokko. Erg leuke site. Ik heb nog heel wat foto's van Marokko liggen (en daar komen er dit jaar weer een heleboel bij). Nu heb ik weer een hoop inspiratie opgedaan om er mee verder te gaan.


groetjes,
Monique Rizk