CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 26 januari 2011

Scraps

Ik ben al een hele tijd op zoek naar een goede manier om mijn scraps en hele vellen dp te bewaren. Ik kom er na het afronden van een LO of kaart te vaak achter dat ik nog een stukje van een bepaalde papier heb.


Toen ik dit weekend weer eens uren wakker lag (ik slaap echt heel slecht op het moment), lag ik te denken wat de beste manier voor mij zou zijn.
Ik bedacht me dat ik eigenlijk nooit lijnen door elkaar gebruik. Dus is het voor mij het handigst om lijnen bij elkaar te houden; hele vellen en scraps.


Ik ben nu bezig om alles in van die hangmappen van Ikea te stoppen: merk bij merk en de kleine scraps gaan in plastic A4 ringbandmapjes.
Alles gaat daarna dan weer in een bak van Ikea. (Waar zouden we zijn zonder deze keten?)


Ik denk dat ik van de week nog meer van deze spullen moet gaan halen om alles op te bergen. Of heb ik te veel?!


Als je me kwijt bent, dan weet je waar je me kunt vinden!




Bedankt voor je bezoek! ~ Thanks for visiting!

 

0 reacties: