CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 9 februari 2011

flirt

Tijdens het WK levende standbeelden werd er nogal veel bewogen door de standbeelden. Dat verbaasde me heel erg, ik had verwacht dat ze heel lang stil zouden staan. Soms was het zelfs storend dat ze bewogen.


Maar niet bij dit "beeld"; zij flirtte ontzettend met de mannelijke toeschouwers.
Ze liet af en toe haar zakdoekje vallen en ging dan net zo lang allerlei handbewegingen en geluidjes maken, tot haar prins-op-het-witte-paard hem opraapte en aan haar terug gaf.
Heel vermakelijk!
~
During the WC living statues there was a lot of moving by the statues. That surprised me, I thought they would be motionless for a long time. Sometimes it was even to much to look at.


Not with this "statue"; she was totally flirting with the male audience. She would drop her handkerchief and she would make hand-gestures and noises until her prince-charming picked it up and gave it back to her.
Real entertaining!


Recipe:
  • Cardstock: Bazzill
  • DP, die-cuts, buttons & brads: Making Memories - 5th Avenue
  • Title: American Crafts chipboard thickers
  • Border Punch: Fiskars
  • Embroidery floss (black) & black pen: from stash
Een oude lijn, maar ik blijf hem geweldig vinden!
~
An old line, but I still think it's fabulous!

De schets is van Julie Bonner:
~
Sketch is by Julie Bonner:



Bedankt voor je bezoek! ~ Thanks for visiting!

 

4 reacties:

Margot zei

wat een mooie lo! leuk onderwerp ook en de titel maakt het helemaal af!

Kirsty Vittetoe zei

Oh wow, this is just pretty, love the refreshing and fun colors!

Natasja zei

Heel erg leuk uitgewerkt !!

Je geeft mij nu weer een lootje die ik kan maken! Wij zijn afgelopen jaar ook geweest, en we hebben ons zeer vermaakt !
Dit jaar gaan we weer...

Groetjes, Natasja.

Anneke Wijers zei

Heel mooi.
lekker strak.