CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 9 februari 2011

Wist je..........


...............dat juffen ook hoofdluis kunnen krijgen?
Ik sinds vandaag wel! Helaas.

Vanaf net voor de kerstvakantie is er steeds een (ander) kind in mijn klas met hoofdluis. En als een kind uit mijn groep hoofdluis heeft, laat ik ook mijn haar/hoofd altijd controleren.

Nou heb ik al een tijdje veel jeuk op mijn hoofd, maar bij de controles was wel steeds mijn hoofdhuid rood en schilferig (nieuwe shampoo), maar verder niets.

Vandaag bleken er weer kinderen neten en eitjes te hebben, dus ook ik liet me weer controleren.
En ja hoor, na 21 jaar de dans te zijn ontsprongen heb ik het nu ook.

En ondanks dat ik weet dat het niks met hygiëne heeft te maken, dat het helemaal niet vies is, heb ik zonet bij het kammen met de luizenkam een aantal keer heel hard "gadverdamme!" geroepen..........



Bedankt voor je bezoek!

 

0 reacties: