CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 7 maart 2011

Don Quixote

Vandaag voor het eerst naar een ballet in de bioscoop geweest wat live vanuit het Bolshoi Theater in Moskou werd uitgezonden.
Al heel snel had ik niet meer in de gaten dat ik in feite naar een film zat te kijken, het leek wel of ik gewoon naar een toneel zat te kijken.


Natalie Osipova en Ivan Vasiliec kunnen echt geweldig dansen. Beide gaan echt heel hoog wanneer ze springen en ze kunnen ook beide heel veel pirouettes achter elkaar maken.
Echt heel geweldig!


In mei gaan Zus en ik weer naar zo'n uitzending. Hopelijk doen zij beide dan ook weer mee!


Oh, om daar toch eens echt een ballet te kunnen bekijken.....
Droom ze!
~
Today I went for the first time to a ballet in the cinema that was broadcasted live from the Bolshoi Theatre in Moskou.
Very soon I didn't notice anymore that I was watching a film, it felt like I was seeing a stage.
Natalie Osipova and Ivan Vasiliec are amazing dancers. They both jump real high and they can both make a lot of pirouettes.
Real awesome!


In May me and Sis are going to see a ballet like this again. Hopefully they both participate!


Oh, to actually see a ballet performed there.....
Dream on!




Bedankt voor je bezoek!

 

0 reacties: