CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 13 maart 2011

Spree rondvaart ~boat-tour

Gisteren zijn mijn scrapsisters komen scrappen. Het was al veel te lang geleden dat we dit gedaan hadden.
Ik heb gewerkt aan de LOs uit de mei 2008-HTK van AkkeFietje.
! pagina is helemaal af, 2 pagina's hebben nog journaling nodig en 2 pagina's moeten nog afgewerkt worden.
Hopelijk heb ik de komende dagen tijd hiervoor.
~
Yesterday my scrapsisters came over for some scrapbooking. It was way to long ago since we did this.
I worked on some LOs from the may 2008-HTK from AkkeFietje.
1 page is finished, 2 only need some journaling and 2 pages need some more work done.
Hopefully I have some time this week to work on them.




Vandaag heb ik geen tijd (energie) gehad om er mee door te gaan.
Zus en ik zijn naar de jubileummiddag van de schouwburg in Tilburg gegaan.
Er was van alles georganiseerd: muziek, dans, toneel. In alle zalen was er iets te doen.
Wij zijn in de grote zaal beland en er niet meer weg gegaan. Het was geweldig!
Heerlijk gezongen met VOF De Kunst en we hebben een stuk van een modern ballet gezien. Nou, geef mij het Bolshoi maar!


We hebben ook kaartjes voor de show van Plien & Bianca gekocht. Wilde ik toch al eens naartoe en (alleen vandaag) waren de kaartjes voor de helft van de prijs.
~
Today I didn't have time (or energy) to work on them.
Sis and I went to the theater in Tilburg for their anniversary.
There were all kinds of things organised: music, dance, theatre, There was something in all halls.
We went to the main hall and never left again. It was great!
Sang with a dutch band and saw part of a modern ballet. Give me the Bolshoi anytime!


We also got tickets to a show by Plien & Bianca, 2 dutch female comedians. I've always wanted to go there and now tickets were (only today) half price.




Bedankt voor je bezoek! ~ Thanks for visiting!

 

0 reacties: