CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 14 mei 2011

Good LIFE

Dit is een van mijn favoriete foto's uit mijn kindertijd: zittend op papa's jas een ijsje eten met mama en mijn grote broer.
~
This is one my favorite photos of my childhood: sitting on my dads coat eating an icecream with my mom and big brother.
Dit is de bonusLO die hoort bij de workshop van AkkeFietje van vorige week.
Deze Ad Lib-lijn van Bo Bunny vond ik al meteen leuk toen ik 'm zag, maar ik zag mezelf er nou nog niet zo snel mee scrappen.
Deze lijn zit ook in de HTK van april, dus er zullen nog meer LOs komen met dit kleurrijke papier.
~
This is the bonusLO from the workshop by AkkeFietje from last week.
I liked this Ad Lib-line by Bo Bunny right away, but I didn't see myself using it.
Tjis line is also in the HTK of April, so there are more LOs coming with this colorfull paper.


Bedankt voor je bezoek! ~ Thanks for visiting!

 

0 reacties: