CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 5 mei 2011

Tandarts ~ Dentist

Vanmorgen naar de tandarts geweest. Er was (weer eens) een stukje van een kies afgebroken. Nu gebeurt dat geregeld bij mij, dus zenuwachtig word ik er niet van.
Dat word ik wel van een bezoek aan de tandarts. Of eigenlijk moet ik zeggen: voor het bezoek aan de tandarts. Ik heb vannacht amper geslapen en vanmorgen stond ik stijf van de stress.


Jarenlang heb ik het niet laten verdoven als ik een gaatje heb, maar de laatste paar keer lag ik bijna te huilen in de stoel en dat wil ik niet meer.
Vandaag heb ik het dus laten verdoven en het lijkt er op dat ik een van die mensen ben bij wie het lang duurt voor het uitgewerkt is: mijn lip, wang, kaak en tong voelen nog dik en gevoelloos.
Niet echt prettig, maar de behandeling was op deze manier veel relaxter om te doorstaan.


Volgende keer weer! (Ik moet de komende weken nog 2 keer.....)
~
This morning I went to the dentist. Once again a piece of a molar broke of. That happens to me regularly, so it doesn't make me nervous.
I do get nervous from going to the dentist. Or should I say: before I go to the dentist. I hardly sleeped last night and was a ball of stress this morning.


For years I didn't get anaesthesia when I had a hole, but the last few times I was almost crying in the chair and I don't want that any more.
Today I did get anaesthesiased and it looks like I'm one of the people who feel the affects for a longer time: my lip, cheek, yaw and tongue still feel numb and swollen.
Not a nice feeling, but the treatment felt so much more relaxed this time.


I'll use it again next time! (Gotta go back twice in the next few weeks.....)




Bedankt voor je bezoek! ~ Thanks for visiting!

 

1 reacties:

Anoniem zei

Komt allemaal goed!
Hetty