CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 8 augustus 2011

Afvallen ~ Losing wieght

4 jaar geleden besloot ik om gezonder te gaan leven: beter eten en gaan sporten.
Op 2 april heb ik toen mijn eerste spinningles gehad. Ik was kapot, maar ik vond het geweldig! (Nog steeds trouwens.)


Mijn moeder, die was aangekomen na het stoppen met roken, wilde gaan lijnen. Om het haar makkelijker te maken, ging ik meedoen. (Voor mij hoefde lijnen niet zo, ik had al die kilo's er in jaren aan gegeten, nu mocht het ook weer jaren duren voor het er af was.)
De kilo's vlogen er af! In 6 maanden tijd was ik 18 kilo afgevallen en zat ik weer op een, voor mijn lengte, gezond gewicht.
En nee, ik werd er niet gelukkiger van, maar alles ging net wel ff wat makkelijker.


Om een lang verhaal kort te maken; na het verbreken van een relatie en het hebben van een bijna-burn out, zitten die kilo's er weer aan.
Maar vandaag ga ik de strijd (weer) aan! Ze gaan er af!
~
4 years ago I decided to live healthier: eat better and exercise.
On april the 2nd I had my first spinning-class. I was exhausted, but I loved it! (Still do.)


My mom, who gained weight after quiting smoking, wanted to diet. To make it easier for her, I decided to join her. (I didn't feel the need to diet, I had gained weight in years and it could take me years to get rid of it again.)
But the kilo's flew of! In 6 months I had losed 18 kilo's and had a healthy, for my height, wieght.
And no, I didn't feel happier, but everything was easier.


To make a long story short: after a break up and having an almost-burn out, the weight is back again.
But from today it's on (again)! The wieght has to go!


Bedankt voor je bezoek! ~ Thanks for visiting!

 

0 reacties: