CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 6 augustus 2011

HTK maart

Ik heb nog steeds ruzie met dat bloemetje, zodra ik het probeer te vormen, schiet het elke keer ergens los. Word er helemaal gek van!


Ik heb van die kit wel het gadget gemaakt. Geen idee of en waar ik het ga hangen, maar ik vind het wel grappig.
Er is nog het een en ander over van deze kit, genoeg voor nog een enkele LO. Misschien dat ik me daar nu over ga buigen.
~
I still have issues with that flower, as soon as I want to shape it, it gets loose somewhere. It's driving me crazy!


I have created the gadget of this kit. No idea if and where I'll hang it, but I think it's funny.
There's still some left of the kit, enough to make a single page. Maybe I'll work on that next.
(Kunnen jullie meteen meegenieten van het tuintje op mijn vensterbank. ~ You can also enjoy my yard on my windowsil.)


Bedankt voor je bezoek! ~ Thanks for visiting!

 

0 reacties: