CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 10 september 2011

Disney

Ik houd van de meeste Disney-films. "Aladin" vind ik nog steeds briljant.
 "De Kleine Zeemeermin" vond ik niks. Heiligschennis om dat prachtige verhaal van Hans Christian Andersen zo te veranderen. 


Ik heb een aantal video's gekocht met films, maar wel altijd in het engels. Ik vind ze dan gewoon leuker.
Niemand kan toch tippen aan Robin Williams als geest?!
Ik heb er ondertussen ook al een heel stel op dvd. "Aladin" natuurlijk zowel op video als op dvd!


In de vakantie heb ik "Belle en het Beest" meerdere keren gezien, maar in het Portugees. (Ga deze zo in het engels kijken. Heb 'm nog nooit helemaal gezien.)
Zo ook met "Rapunzel". De avond voor vertrek ben ik 'm in het engels gaan kijken, maar het werd te laat om hem af te kijken. Met 2.000 kilometer voor de boeg moet je goed slapen natuurlijk.


En wat doet een juf dan? Inderdaad, die leent hem gewoon van 1 van de kinderen!
Ik vind hem geweldig! Ik ga een speciale koekenpan kopen na deze film. Wat een stoer wijf die Rapunzel!
Op school hebben we het met levensbeschouwing over helden: zij is er een van mij!
I love most Disney-movies. I still think "Aladin" is briljant.
I didn't like how they changed Hans Christian Andersen's "Little mermaid". It's sacrilege to change this beautiful story.


I bought some movies on video, but also bought them in english. I think they are better that way.
Who else can do the voice of the genie then Robin Willimans?!
I now also have a few on dvd. "Aladin" of course both on video and dvd!


This summer I saw "Beauty and the Beast" several times, in Portuguese. (I'm going to watch this next. I have never seen all of it.)
The same with "Tangled". The night before leaving I started watching it in english, but it got to late to finish it.
With 2,000 kilometers ahead you need a good night sleep.


And what does a teacher do then? Indeed, she asks one of the kids to borrow it!
I love it! I want to get myself a special frying-pan after this movie. Talking about girl-power!
At school we are talkng about heroes. Well, she's one of mine!
Bedankt voor je bezoek! ~ Thanks for visiting!

 

0 reacties: