CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 11 september 2011

Waar was je? ~ Where were you?

Ik was op school aan het vergaderen. Aan het eind van de vergadering belde een collega haar zoon. Hij had al een paar keer gebeld, maar het geluid van haar mobiel stond uit.
Hij vertelde haar wat er in New York gebeurd was en zij vertelde ons dat we de tv aan moesten zetten.
We hebben vol ongeloof naar de beelden zitten kijken.


Later in mijn auto heb ik Zus gebeld. Zo onwerkelijk, een jaar geleden stonden we nog bovenop die toren!
Ik ben naar mijn ouders gereden en mijn broertje kwam ook. We wilden zo graag bij elkaar zijn.....
~
I was at school in a meeting. At the end of the meeting a co-worker called her son. He had called a few times already, but she had turned of the sound.
He told her what happened in New York and she made us turn on the tv.
We watched the images in total disbelief.


Later in my car I called Sis. So unreal, we had been standing on that tower just a year before!
I drove to my parents house and my younger brother also came. We just wanted to be together.....


Bedankt voor je bezoek! ~ Thanks for visiting!

 

0 reacties: