CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 18 september 2011

Verjaardag ~ Birthday

Sinds gisteren ben ik 43 jaar jong; lang zal ik leven!
Ik heb een hele fijne avond gehad met vrienden en familie. Beetje kletsen, beetje drinken, beetje eten. Heerlijk! Geen groot feest, maar gewoon mensen om me heen met wie ik graag mijn tijd door breng.
~
I'm 43 years young since yesterday; happy birthday to me!
I had a great night with friends and family. Little talking, little drinking, little eating. Just great! Not a big party, but just some people around me that I like to spent my time with.


Wat ik van mijn ouders zou krijgen was geen verrassing, we vonden deze geweldige kerststal van de zomer in Portugal. 

What my parents got me wasn't a surprise, we found this awesome nativity set in POrtugal this summer.
Ik was op slag verliefd toen ik 'm zag. Dit is ongetwijfeld het pronkstuk van mijn kerststallen verzameling!
~
It was love at first site. This is without a doubt the highlight of my nativity set collection.
Van mijn buurman heb ik een bijzonder cadeau gekregen: hij heeft me geholpen om mijn luiken weer aan mijn huis te hangen.
~
My neighbour got me a special present: he helped me to put the shutters back on my house.
Mijn overburen wonen hier al 5 jaar en zij hadden mijn luiken nog nooit gezien. Werd tijd dus.
Geweldig dat mijn huis er weer uitziet als mijn huis!
~
The neighbours from across the street had never seen my shutters. So it was about time.
So great that my house looks like my house again!
Ik had trouwens ook een belangrijke taak in het geheel: ~ I played a major part in all this:
ik maakte foto's! ~ I took the photos!


Bedankt voor je bezoek! ~ Thanks for visiting!

 

1 reacties:

Margriet Tournier zei

Hey Arianne, nog gefeliciteerd met je verjaardag!! Wat een gave kerststal heb je gekregen. Kan me voorstellen dat deze HET pronkstuk is van je verzameling!

De luiken aan je huis zijn moooooi! Je boft maar met zo'n buurman; die moet je houden. (-;

Balen van je autotje.

Groetjes,
Margriet