CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 19 september 2011

Weg..... ~ Gone.....

Vrijdag heb ik een rood lampje (koelvloeistof) genegeerd in mijn auto; ik dacht dat ik de garage nog wel kon halen.
Nu is mijn Twingo niet meer en ik ben er best wel heel erg verdrietig over. Ze heeft me door weer en wind overal naartoe gebracht. En dan ook nog op een hele comfortabele manier.
De APK-keuring zat er weer aan te komen en waarschijnlijk was ze er niet doorheen gekomen, maar toch. Er is nu een eind gekomen aan een tijdperk.....
~
Last friday I ignored a red light (coolerfluid) in my car; I thought I could make it to the garage.
Now my nice little car is no more and I'm quit sad about it. She took me everywhere through wind and storm. And she took me there in a comfortable way.
This is the end of an era.....
Ik betaal al jaren voor Route Mobiel en heb ze nooit nodig gehad, tot vorige week dus. Een aardige man heeft me naar de garage gebracht. 
Vandaag heb ik tussen de middag naar de garage gebeld, maar het nieuws was dus niet goed.
~
I've paid for AAA for years now, but never needed them, until last week that is. A nice man brought me to the garage.
Today at lunch I called them, but the news wasn't good.
Vandaag dus achter een andere auto aan gegaan. Ik heb er toch echt een nodig. Het wordt er zo een, maar dan met een schuifdak:
~
Today I went looking for another car. I really need one, not just for work, but also for my private time. It will be one like this, but then with a sliding roof:
Bedankt voor je bezoek! ~ Thanks for visiting!

 

0 reacties: